THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, May 18, 2011

MY FAMILIES

 

Inilah keluarga ku.....yang depan sekali tu abah.nama dia ZAKARIA BIN MAT ISA.dia ni baik dan tegas cikit.Klu kita ada ada buat salah mulala dia nak berleter sepanjang hariii.,so terpaksala kita pakai cotton bud untuk mendengarnya juga.Tapi apa dia dia cakap tuuuu sumer betul bukan benda yang salah punnn.Ni pulak mama.Namanya NORHANA BINTI ISMAIL.dia mempunyai sifat-sifat yang penyanyang dan selalu tabah dengan setiap rintangan yang dihadapi.Mama juga merupakan seorang guru same as my father.Benda yang aku paling respect kat mama that she very hardworking,awesome,and i think she very great person in this world.Dia ni x pernah langsung mengenal erti putus asa ttg pelajaran atau kehidupan dalam dirinyaaaa sehingga sekarang.Hush panjang lebar pulak aku berceloteh pasal mak ayah aku niii,meh aku cerita pasal adik2 aku plak.Aku ada 5 orang adek beradikkkk.Firstly aku laaa.my name is Nurliyana Nadhirah Binti Zakaria.Diriku aku x der menariik punnnn.Aku still study stadi lagiiiii n aku aku belajar selagi termampu.Aku ni x la sama dengan owg lennnnn.Aku bnyak kali dah menemui kegagalan.Tapi pada suatu hari aku akan buktikan pada sumer owg aku pasti boleh likes other person(rojak plak ayat2 aku niihhh)
Ok nak cerita pasal adek aku num dua plak.nama dia MUHD NAJMI AMIN.Kat umah owg panggil "mi" and nama glamour manja kat sekolah "bean"Dia belajar bidang elektrik.So,klu apa2 benda letrik yg rosak kat umah niii.dia la yang jadi mantainence nyew .Yang number 3 plak adik pompuan aku yang sowang niiio,nama dia NURLIYANA NABILAH.Cek bilah ni putih gebu owgnyaaaaa. dan comey.Tapi disebaliktuuuuu,garang macam singa.<jgan marah cek bilah>.Klu nak tau citer,klu dia naik angin berasap satu umahhh.Dia belajar kat sekolah Arab.So,aku harap dia akat tercapai cita2 yang diimpikan selama niiiii.Yang number empat niii namanya MUHD NAFIS AIMAN(man).Dia ni la kurus sangat .Owg suwuh makan x mau makannn....Hiss apa nak jadila ngan man niiiihhhh.Haaa and last sekali ianah cek MUHD NAIM(naim).Hat niii memang jaguh dalam bab makan.pantang ada makanan depan mata sumernya dia sentappppp.(naim,naim,naim).Tak tau nak kata apa dahhhh.Dia ni minat gila ngan kamen rider samapi kadang2 bowink plak aku menegoknyaaaa...
Apapun kita owg stay in happy families...........

{aku duk menaip ni sampai naik lenguh dah tngan aku nihhh}

0 comments: