THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, May 19, 2011

MOVie TimES

Ushhh bestnyer hari niii,setelah sekian lama duk umah member call aku and ajak
"Yana,jom gi tengok movie hari niii"
hahahhha bestnya hati ni x terhingga
"Aku tnya,niah nak tgok citerr apa,Nur  Kasih la,bru ala romantik cikit"
Ok la tu,Pirates of Carribean ok gak perr
tak pa aku tak kisah janji 2 citer gempak laaaaa
Janji aku bleh gi tgok movie kat Jitra Mall

ERmm tunggu pkul 2p.m menanti kehadiranku untuk menonton:



Ish,dalah kesibukan menulis blog,meh la plak adik aku duk menyibuk nak citer ULTRAMAN,aku just nak tulis diariii
"YA ALLAH LEMBUTKANLA HATI AKU INI SEMOGA TIDAK TERLALU EMOSI DAN SIKAP PEMARAH"Amin.......


OK aku ingat nak pakai tudung imej baru la hari niiiiiiii...(heheheehehe)
Nanti after tngok movies,aku continue blik my stories k................
haahhaa i'm coming
so i want to continue my storiess
aku dah sampai umah dahhhh
best sngat hari ni coz dapat jumpa my lovely frennnds
ayen,imah,leha,and niahhh....
MOvies Nur Kasih best sgtt...
x rugi laaa aku beli tiket walaupun terpaksa berjauhan  dgn member aku dlm panggung tadiiii,
tu la pasal jadi cam tu,coz beli tiket lewat sangat,nasibla ada juga tiket walaupun aku la pembeli last sekali.
nak jadi cerita,adala mak cik sebelah sob2 dgr duk menangis jer coz terlalu feeling dgn citer tuuuu,
nak kata mak cik tu nangis,aku pun  hampir2 nak mennagis jugak tadiiiii.\
Hehehehe, aku berbangga hari ni coz,aku dapat berjimat dgn hanya berlanja beli roti boy  n tiket wayang jeww....
Yang slect jer hari nihhh,aku lupa la nak ambik gmbar ngan member aku tadiiiii.............
<heheheheheehe,yang penting aku enjoy dapat kuar hari niiiii>

0 comments: